FatalZ | Hack Forum - illegal Topluluk - Security Platform

FatalZ.ORG, Sınır Topraklarına Hoş geldiniz! Lütfen Giriş Yapın ya da Kayıt Olun.

Para Kazanmak?

Dragon Caliph

New Member
New Member
Durum
Mesajlar
23
Katılım
14 Ocak 2020
Tepki Puanı
4
Puanlar
800
Konum
Erzurum
Ticaret Puanı: 0 / 0 / 0
Netten para kazanım yolu varmı bildiğiniz aktif olarak kullandığınız legal veya illegal?
 

NUKE

НУКЕ
Legendary
Durum
Mesajlar
279
Katılım
28 Eki 2019
Tepki Puanı
196
Puanlar
3,800
Konum
İstanbul
Ticaret Puanı: 0 / 0 / 0
1) Kısayol tıklatma formlarda vs önemli linkleri link.tl gibi kısalt kazan
2)web site kurup yaralarlı konular etikler ile birkaç ay içerisinde hit çekebilirsin reklam ekleyerek para kazanırsın
3)Youtube twitch dlive gibi yayın plotformlarda video ve canlı yayın açarak para kazanabilirsin
4 program veya script yapıp sata bilirsin
5 oyun yaparak para kazana bilirsin satarsin reklam eklersin ic satin alma eklersin
6 kredi kartı çalmak illegal bir iş fakat senin tercihin
7 anket doldurarak veya reklam izleyerek te para kazanıla biliyor
 
  • Beğen
Tepkiler: MrX

MrX

~ʀ00ᴛ@ᴍʀx: ꜰ*ᴄᴋ ᴅʀᴇᴀᴍꜱ..
Legendary
Durum
Mesajlar
931
Katılım
22 Eyl 2019
Tepki Puanı
431
Puanlar
6,800
Konum
Ağın İçindeki Ağ!
Ticaret Puanı: 0 / 0 / 0
Yada git bitcoin karşılığı cc'dir bin'dir bunları deep web'de sat. Veya silah satımı yap illegal takılıcam diyorsan. Veya bazı illegal forumlarda takıldıysan eğer iş tekliflerine göz atabilirsin. illegaldir. şirkete sızma gibi planlı iş teklifleri çok aldım. Biraz ortalıkta gözük, zaten mesaj gelir.
1) Kısayol tıklatma formlarda vs önemli linkleri link.tl gibi kısalt kazan
2)web site kurup yaralarlı konular etikler ile birkaç ay içerisinde hit çekebilirsin reklam ekleyerek para kazanırsın
3)Youtube twitch dlive gibi yayın plotformlarda video ve canlı yayın açarak para kazanabilirsin
4 program veya script yapıp sata bilirsin
5 oyun yaparak para kazana bilirsin satarsin reklam eklersin ic satin alma eklersin
6 kredi kartı çalmak illegal bir iş fakat senin tercihin
7 anket doldurarak veya reklam izleyerek te para kazanıla biliyor
 

Dragon Caliph

New Member
New Member
Durum
Mesajlar
23
Katılım
14 Ocak 2020
Tepki Puanı
4
Puanlar
800
Konum
Erzurum
Ticaret Puanı: 0 / 0 / 0
Yada git bitcoin karşılığı cc'dir bin'dir bunları deep web'de sat. Veya silah satımı yap illegal takılıcam diyorsan. Veya bazı illegal forumlarda takıldıysan eğer iş tekliflerine göz atabilirsin. illegaldir. şirkete sızma gibi planlı iş teklifleri çok aldım. Biraz ortalıkta gözük, zaten mesaj gelir.
Bu cc satma işinde biraz daha detay verebilir misin? Elimde baya cc var ama tam çalışıyor mu emin değilim? Nerden satıcam veya sattıktan sonra btc nereye aktarıcam?
 

perBy*

Member
Member
Durum
Mesajlar
57
Katılım
20 Kas 2019
Tepki Puanı
44
Puanlar
800
Konum
127.0.0.1
Ticaret Puanı: 0 / 0 / 0
Bu cc satma işinde biraz daha detay verebilir misin? Elimde baya cc var ama tam çalışıyor mu emin değilim? Nerden satıcam veya sattıktan sonra btc nereye aktarıcam?
Checker ile ccleri taratırsın live olanları deep web'de veya tr illegal forumlarda satarsın ama yapmanı hiç önermiyorum yakalanırsan devletin hazinesine zarar verdiğin için terörist olarak yargılıyorlar seni
--- Mesajlar Birleştirildi ---
Bu cc satma işinde biraz daha detay verebilir misin? Elimde baya cc var ama tam çalışıyor mu emin değilim? Nerden satıcam veya sattıktan sonra btc nereye aktarıcam?
btc'yi bynogame'e aktarırsın oradan steam skini alıp satar reel para yaparsın
 

MrX

~ʀ00ᴛ@ᴍʀx: ꜰ*ᴄᴋ ᴅʀᴇᴀᴍꜱ..
Legendary
Durum
Mesajlar
931
Katılım
22 Eyl 2019
Tepki Puanı
431
Puanlar
6,800
Konum
Ağın İçindeki Ağ!
Ticaret Puanı: 0 / 0 / 0
Bu cc satma işinde biraz daha detay verebilir misin? Elimde baya cc var ama tam çalışıyor mu emin değilim? Nerden satıcam veya sattıktan sonra btc nereye aktarıcam?
Eskiden realde cc işi yapardım kardeşim benim. Kulaktan duyma bilgilere pek aldırış etmemelisin. 2 kılık değiştirip bi makineyle live olduğunu kontrol ettikten sonra tabiki bunu da mesela hepsiburada com a girdin kart geçiyor mu geçiyor demek ki kart livedır. demir şeritli böyle kart şeklinde maket cardlar oluyor onları makineyle geçiyosun üzerine yazdırıyosun alış veriş yaptıktan sonra kartı atabilirsin
--- Mesajlar Birleştirildi ---
Deep webden satıcaksın siteler var kardeşim, sohbet siteleri bu hackerlar bildiğin gibi değiller. tabi bizim gişbi olanlar da var fakat uzman kişiler parayla hackleyen kişiler yani sağlam kişiler. ya onlara satarsın yada siteler bulursun forumlarda yazarsın böyle böyle. CC satmazsın, Bin satarsın kardeşim ^^
--- Mesajlar Birleştirildi ---
legal istiyorsan nuke arkadaşımın dediklerini yapmanı öneririm. zamanla para kaldırırsın ama uğraş ister. illegal bir sürü yol vardır. hangisini istersen. Yakalanmamak sana kalmış. Ben kaç yıldır yaptım iphone 7'dir vs satın aldım. Yakalanmadım. Yapmasını bilene polis vız gelir vız gider kardeşim benim :*
 
SPAM MESAJ ATMAK YASAKTIR!
  • Örnek: teşekkürler, sağol, çok iyi, asdqwe, eline sağlık, ty, eyv vb!
  • Örnek: Aynı mesajı sürekli olarak yazmak! teşekkürler, tşk gibi!
  • Başkalarının mesajlarını kopyalayıp aynısını yazmak yasaktır.
  • Bilginizin olmadığı konulara yorum sayınız artsın diye mesaj atmak yasaktır!
  • Yorum yaparken kendi fikrinizi yazınız! Spam mesaj atanlar yasaklanacaktır!
  • Konulara spam mesaj atan görürseniz RAPOR tuşu ile bize bildiriniz!

  • Hesap Yükseltme butonundan hesabınızı yükselterek yeni üyelere özel kısıtlamalardan kurtulabilirsiniz.

Konuyu Kimler Görüntülüyor?